11 september 2006

Ok, den 11 september 2001

3 Reflektioner:

Anonymous Anonym skrev ...

Skönt att läsa en mindre sentimental text. Bra. Minns också Bush bland barnen.

12 september, 2006 07:33  
Blogger den blyga skrev ...

Min reflexion: Tänk vilken förmån att vara TVUNGEN att uttrycka sig, i.e. att Du nu har denna text hur Du kände det DÅ - ingen efterhandskonstruktion.

Jag har just idag hittat ett försök från 1993 att lansera Farmors INFOblad.
Där står bland mycket annat följande notis:

TrAKTORKÖRNING
Fredagen den 9/7 gjorde Johan Bergman sin debut som traktorförare. Co-driver var Lennart Karlsson, Hå;
Ett stort uppbåd av beundrande släktingar bevittnade debuten.

Nu genom bloggandet blir det fler förunnat att tolka sin reaktion på nyheten när den är ny!

12 september, 2006 14:35  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Ja, jag håller med -- det är därför jag är så förtjust i att läsa mina egna dagböcker. Även om de är bra fjantiga i det långa loppet.

12 september, 2006 16:53  

Skicka en kommentar

<< Home