06 maj 2006

Facit til Ojulkalendern 5 maj 2006

Japps, ni måste pallra er till gamla Julkalenderplejset för att stilla nyfikenheten. Jag och plommonstopet ska sova nu.

(Olle vilseledde i en kommentar de eventuellt googlande gissarna att söka efter hjärta & smärta. Men i hemlisbloggarens poesi stavades det hjerta och smärta.)

6 Reflektioner:

Blogger Lotten Bergman skrev ...

Jag har hittat en gammal analys av texten som jag använde!

06 maj, 2006 00:43  
Anonymous Anonym skrev ...

Men! Nu när jag ska välja motiv fungerar inte bilden! Och jag som trodde att Murphy var i Venezuela med min bror, han är som jultomten!

DOHWODIL!

06 maj, 2006 09:04  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Funkar inte bilden? Men!

Många av mina bästa vänner är bloggar.

Din blogg eller min?

Allt du säger kan bloggas emot dig.

06 maj, 2006 09:45  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Tips: På Julkalenderplejset ryms nu mycken lärdom inom kommentarerna.

06 maj, 2006 10:56  
Anonymous Anonym skrev ...

Tio minuter efter att jag skrev inlägget började den funka. Jag tror bestämt att jag vill ha

"Allt du säger kan bloggas emot dig"

Storlek Small, eftersom den förra bloggtröjan är jättejättestor.

Du har adressen va? :)

07 maj, 2006 13:48  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Ja, Kristina, nu har jag hittat adressen från good old julkalenderdagarna! Det kommer en pytteliten tröja på posten!

08 maj, 2006 15:40  

Skicka en kommentar

<< Home