12 april 2008

Testing, testing Flickrs bildhantering



Jag håller på att bli tokig och tittar i den där boken så att jag gör rätt gester när bloggen inte vill samarbeta. Måste bara hitta rätt axelvaddar också.

16 Reflektioner:

Blogger bengt skrev ...

lillylottstone?

12 april, 2008 11:11  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Japp, Bengt, det är mitt namn som jag ska ha när jag blir värdsberömd skådespelerska. (Ni andra ser det inte; jag tog bort det.)

12 april, 2008 11:12  
Blogger den blyga skrev ...

Vad är det för fel?
Jag blir helt andlös...

12 april, 2008 11:44  
Blogger rigg skrev ...

Hoppsan... Vad har hänt med din blogg? Layouten är konstig just nu, ser ut som ett smärre haveri... eller spökar min webläsare?

12 april, 2008 13:39  
Anonymous Anonym skrev ...

Men oj så märkligt det ser ut här!
Men om man tålmodigt scrollar ner fortsätter bloggen där - med alla kommentarer uppe och allt.

Åtminstone just nu.

God bedring, Lotten-bloggen!

(Wv påstår att den lider av "apuxja". Låter kurerbart.)

12 april, 2008 15:59  
Blogger Malinka skrev ...

Men "mxyytywo" låter som en värre åkomma!

Hjälp vad konstigt du har fått det, Lotten.

12 april, 2008 16:05  
Anonymous Anonym skrev ...

Ja, det här får du allt rätta till, Lotten! Vi läsare blir så förvirrade.

12 april, 2008 16:12  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Er förvirring är ingenting mot min. Jag kan inte ens stava rätt till värld längre.

Hjälp, jag har tvångströja på mig!

12 april, 2008 17:01  
Anonymous Anonym skrev ...

Fortfarande mysko. Det är som att fara på villande hav. Och man får scrolla VÄLDIGT långt ner för att hitta resten av bloggen, som dväljs under förteckningen över femtusen blogginlägg.

Jag tror Lotten har sparkat på datorn och svurit och fnyst och nu gått på bio med hela familjen. Det gör hon så rätt i.

12 april, 2008 17:56  
Anonymous Anonym skrev ...

Nu är det OK hos mig.

12 april, 2008 18:32  
Anonymous Anonym skrev ...

I lördagsfyllan och helgvillan har jag, Bästisgrannen och Lotten nu

1. installerat en tvättmaskin
2. städat på bloggen.

Nu kör vi. Om det börjar löddra här på bloggen så har vi kopplat slangarna fel.

12 april, 2008 20:35  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Ha! Det kom inget vatten! Inget lödder! Allt bidde fel!

(Men så klev jag in i bilden. Och så blev allt bra. Lååååååångt blogginlägg kommer. OM JAG BARA KUNDE PUBLICERA!)

12 april, 2008 22:46  
Blogger den blyga skrev ...

Vi har med vår Digitalbox fått TV6 och har just sett om en juste rulle med Clintan.
wv:TVbigsy

Kan du inte publicera? ILLA säger GUN

12 april, 2008 23:27  
Anonymous Anonym skrev ...

"Om det börjar löddra här på bloggen..."

Hehe.

13 april, 2008 07:39  
Anonymous Anonym skrev ...

Det skulle vara om Lottens mun då, om hon inte kan blogga.

Åtminstone fick jag höra när jag växte upp att munnen skulle tvättas med tvål om jag svor.

13 april, 2008 10:46  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Proppen är ur! Jag kan blogga igen! (För tillfället i alla fall. Undergången är nog nära. Det var bättre förr. Och korven den har två.)

13 april, 2008 22:18  

Skicka en kommentar

<< Home