08 december 2006

Vinsttröjan

Se där, äntligen fick jag upp en bild på tröjan!
Nu går det att klicka på bilden (men den ska vara svår att läsa!).

Eftersom jag som synnerligen kulturell och teatralisk person månar om mina barns bildning (blaj blaj blaj) kommer jag nu att föra dem in i ett Skärholmskt Momomörker som varar ända till bortåt elvasnåret ikväll. Jag litar blint på era förmågor och ska kanske tillägga att i kommentarerna finns det rätta svaret redan. Men hur ska ni göra för att komma överens?

Facit kommer strax före ett! kanske lite senare än vanligt ... eller kanske inte förrän i morgon bitti. Detsamma gäller morgondagens hemlisbloggare, som har fastnat i ett datorrelaterat trubbel.

7 Reflektioner:

Anonymous Anonym skrev ...

Vilken snygging! Svart som ett Skärhomlskt Momomörker och med en lång text som man blir alldeles nyfiken på. Här gäller det att ligga i med gissningarna.

08 december, 2006 16:27  
Blogger crrly skrev ...

Men vad står det på den?? Går inte att förstora ju! :)

Ingår inte hatten?

08 december, 2006 16:28  
Blogger den blyga skrev ...

Hoppas charlotte the goblin girl snart vinner så vi får reda på hur många lix det är!

08 december, 2006 16:38  
Anonymous Anonym skrev ...

Större tuttar tack! Går ju inte läsa de där små bokstäverna!

08 december, 2006 20:21  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Framme! Råkade(som vanligt) köra vilse i Södertäljetrakten.

Facit kommer innan jag somnar ikväll, likaså morgondagens hemlisbloggare.

Ber om ursäkt för att jag inte riktigt tänjer ut bokstäverna, Kicki!

09 december, 2006 00:08  
Blogger Översättarhelena skrev ...

Hurra, då stannar jag uppe lite till!

09 december, 2006 00:11  
Anonymous Anonym skrev ...

En sån vill man ju ha! Ska f.ö. ikläda mig förra årets pris idag.

09 december, 2006 08:29  

Skicka en kommentar

<< Home