07 februari 2006

Bloggtröjor with a vengeance

Glöm inte att det är Bloggtröjans dag den 1 mars.

9 Reflektioner:

Blogger Ica skrev ...

det var ju oxå ett nytt påhitt. kanske man skulle haka på...

07 februari, 2006 13:10  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Påhitt? Jag säger bara "pah" som han i Pomperipossa.

07 februari, 2006 16:15  
Blogger Herr R skrev ...

Vad gäller tröjtryck med blogganknytning måste ju dagens citat:
Några fler där ute som har skottat snö utan trosor idag?, ligga bra till. Sammanfattar bloggvärlden ganska bra ändå, tycker jag :)

Jag har förresten på mig min adventskalendervinnartröja idag. Den sitter som en smäck. (Eller en tröja då.)

07 februari, 2006 16:36  
Anonymous Anonym skrev ...

Va, är det?! Jag som trodde att det var min födelsedag den 1 mars. :-)

07 februari, 2006 18:30  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

R skriverier: Det är ju faktiskt en produktidé! Årets bästa bloggcitat trycks upp på t-shirtar. Frågan är vem som kan tjäna pengar på vem eftersom jag är fullständigt inkompetent på området.

Pernilla: Nej, från och med i år är din födelsedag flyttad till 28 februari. När det är skottår blir det förstås 29 februari.

07 februari, 2006 21:14  
Anonymous Anonym skrev ...

Men, det går ju inte.... då krockar ju födelsedagen med namnsdagen... och då blir det ju bara en tårta. Kan jag inte få flytta födelsedagen till den 2 mars, snälla Lotten :-)

08 februari, 2006 08:13  
Blogger Herr R skrev ...

Har du bara ett OK från personen i fråga, är det väl bara att trycka på?
I det här fallet är ju personen du, så du får väl sätta dig ner och ta ett snack med dig själv ;)

08 februari, 2006 09:19  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Pernilla: 2 mars går bra, men bara på ojämna år.

R: jag talar med mig själv i detta nu. Himmel, vad trist och långtråkig jag är. Och girig. Detta kommer aldrig att sluta väl.

08 februari, 2006 09:25  
Anonymous Anonym skrev ...

Haha, vilken tur att varje år är ojämt, antingen fyller jag ojämt eller så är årtalet inte delbart med 2. ;-)Allt hänger på referenserna och perspektiven.

08 februari, 2006 10:52  

Skicka en kommentar

<< Home