04 februari 2006

Facit till Ojulkalendern den 3 februari 2006 ...

... finns på gamla Julkalenderplejset.

6 Reflektioner:

Blogger aequinoxia skrev ...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

04 februari, 2006 00:07  
Blogger aequinoxia skrev ...

Hehe! Nu kan jag gå och lägga mig i lugn och ro. Utan att grubbla över om det var tur eller skicklighet som ledde mig rätt idag. :-) Tack så mycket, Lotten!

04 februari, 2006 00:08  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Ska bara förvarna lite -- det blir förmodligen inte en hemlisbloggare igen förrän om två veckor.

04 februari, 2006 00:19  
Blogger Ica skrev ...

men men... det gick ju inte att kommentera din blogg ju. så nu förväntar jag mig en ny ;)

04 februari, 2006 00:30  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Nej, Ica -- jag vet! Hela förmiddagen var helt körd, det gick nog inte att kommentera vettigt som vanligt förrän någon gång efter lunch. Ämrans Blogger. Själv satt jag utan nätverk i en skrubb med ett trasigt modem och kunde inget göra ...

Men du kan väl gissa lite så här i efterhand?

04 februari, 2006 00:37  
Anonymous Anonym skrev ...

Hurra och tack för mitt synnerligen oförtjänta extrapris! Jag tycker egentligen att jag i stället borde fått ett extrastraff för att jag inte kom på den avsedda kopplingen mellan Lennart Geijer (via Erik Gustaf G.) och Jan Guillou. Vilken historielöshet!

04 februari, 2006 13:29  

Skicka en kommentar

<< Home