21 januari 2006

Blind date på Hirschenkeller

9 Reflektioner:

Blogger Lotten Bergman skrev ...

Här står det inget vettigt än. Gå istället till inlägget nedanför detta och gissa på hemlisbloggaren.

21 januari, 2006 19:48  
Blogger paradox55 skrev ...

Jag är hemma nu efter en trevlig kväll...

Verkar som jag igen lärt känna flera nya trevliga människor. En av de viktigaste anledningarna att blogga tycker jag.

Dessutom har jag fått chansen att träffa gamla bekantingar också...

21 januari, 2006 20:53  
Anonymous Anonym skrev ...

Snyggt bloggat. Du var snabbast ut, fast så bloggade du ju direkt på plats. Kul att du gjorde det. Nu sitter jag vid datorn och ska trots vin i huvudet försöka få till något som går att läsa.
Jättekul att du dök upp - och med fina t-shirts också.
RS
kulturbloggen.com

21 januari, 2006 21:57  
Anonymous Anonym skrev ...

Var det du som hade med dig språkpoliströjan?
Det var kul att ses, Lotten - och skoj med livlig diskussion! Hoppas vi ses mer under år tvåtusensex!
:-)

21 januari, 2006 23:41  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Javisst, Språkpoliströjan, tjugohundrasex års mest populära plagg ...

21 januari, 2006 23:48  
Anonymous Anonym skrev ...

Vilken tur att den inte kostar tjugohundra kronor! Och snygg var den!

22 januari, 2006 00:01  
Anonymous Anonym skrev ...

Det var verkligen kul att ses! Nu ska jag skriva om bloggträffen och göra en TRACKBACK till dig ;-)

22 januari, 2006 00:22  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Aaah. Träckbäck som jag numera förstår ... men förmodligen inte kommer att börja fnula med förrän om ett par år: är alltid sen i starten.

22 januari, 2006 00:28  
Anonymous Anonym skrev ...

Bloggtrjöjan var inte dum :).

Annica

22 januari, 2006 18:22  

Skicka en kommentar

<< Home