14 december 2008

Facitsajten väck?

Kanske tog internetpixlarna slut vid midnatt. För på facitsajten syns inte ett jota. Jag ska släpa in reparatörer i gryningen. G’natt!

Uppdat.
Jaha, det verkar som om det bara är jag som inte får fram sidan. Och det måste jag ju säga är helt ok.

6 Reflektioner:

Anonymous Anonym skrev ...

jag kan läsa facit iallafall...

14 december, 2008 00:31  
Blogger Hajcharlott skrev ...

Det gick alldeles utmärkt att läsa det!

14 december, 2008 00:33  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Men så bra att jag som kan det utantill är den enda som inte ser det då!

14 december, 2008 00:34  
Blogger Jessica skrev ...

Men den är lite kocko när det gäller kommentarer. Ofta måste jag förnya sidan för att den ska posta kommentaren. På facitsidan alltså

14 december, 2008 00:47  
Blogger den blyga skrev ...

Agneta: – En flyktning krysser sitt spor var en bok som jag köpte på min första bokrea för 1:- 1954!

14 december, 2008 07:47  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Jahaja, det stämmer med mig också -- man väntar och väntar på att kommentaren ska fastna, klickar en extra gång, och vips! står kommentaren där två gånger.

- Verkmästarn! Kom hit och fixa!

14 december, 2008 09:22  

Skicka en kommentar

<< Home