03 januari 2008

Några länkar (och tre peruker)

Helt tvärt emot min bloggvana ska jag bara ...


Blev ni alldeles förvirrade nu? Men då tar vi något helt normalt istället.

Att illustrera perukligans rånarfrisyrer med musikartister!

SvD idag. (Se även Stationsvakts inlägg.)

10 Reflektioner:

Anonymous Anonym skrev ...

Jag föreslog faktiskt dig till Årets Blogg 2007! ;-D

Bim i Bim Blogg http://bim.blogg.se

03 januari, 2008 12:05  
Anonymous Anonym skrev ...

Me too!

Men när kör du igång med radioprogrammen? Länk?

03 januari, 2008 12:08  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Nämen oj, det har jag missat. Tack, men oj. Jag menade faktiskt bara att man lunde leta nya blogg... äh. Ni fattar.

Radioprogrammen börjar inte förrän den 1 februari. Jag säger till!

"Dagens sudoku .. 5, 6. 2,4 och 9. 3."

03 januari, 2008 12:13  
Blogger stationsvakt@gmail.com skrev ...

Åh! Undrar om de ville vara roliga. i så fall lyckades de. :-)

03 januari, 2008 12:58  
Anonymous Anonym skrev ...

Klart att du ska podcasta nu när vi har skaffat en makalös manick (som idag ska användas för att dokumentera en krigsveterans upplevelser). Den är sååå braaa!

03 januari, 2008 13:47  
Blogger Översättarhelena skrev ...

Jag är säker på att du passar mycket bättre i guldtajts än den donnan! (I alla fall om man får dra slutledningar av hur bra du passar i röda pyjamasbyxor.)

Men vilken kulig manick den djefla mannen visar! Sån kanske jag borde ha och spela in med när jag repar med mitt så kallade band? (I stället för mobilen, som jag använder nu. Det blir en smula burkigt.)

03 januari, 2008 20:04  
Blogger Översättarhelena skrev ...

Jag menar nog "dra slutsatser", tror jag.

03 januari, 2008 20:05  
Anonymous Anonym skrev ...

hihihi... tror du att hon hade klätt i dina guldiga tights? Ja, vem vet, hihihi...
Hm, ser att den andra Bim är här också ;) (varför har jag alltid tillägget HD till mitt namn månne?)
Hm... podcast ÄR kul!!! Har dock aldrig lagt ut något - men sänt rätt mycket till vänner;) (kanske har texterna kvar? ;)) Men, nu är allt det rensat ut burken - håller på med storstädning inför ominstallation - SÅ kul, not (som ungdomar brukar säga, hua...)
Må så gott... värmländskan Bim... som nog inte lär hitta dig på radio nej... länk i rymden ev???

03 januari, 2008 20:43  
Blogger Abbes pappa skrev ...

Hej Lotten.

Mymlan utmanade mig i en bokstavsstaffet med bra musik. Bästa låten med en artist på bokstaven si och så. Eftersom du verkar gilla blogglekar skickar jag vidare bollen till dig och bokstaven är nu: X. Bussigt va? ;-)
Kolla här.

04 januari, 2008 00:41  
Blogger A L V A S - P A P P A ! skrev ...

jag kommer definitivt ladda ner en Lotten-podcast! kom igen bara!

04 januari, 2008 09:19  

Skicka en kommentar

<< Home