24 februari 2006

Ingen hemlisbloggare i Ojulkalendern idag

Sjuka barn förvirrar sinnet, bokstävlarna hamnar fel och böckerna trillar omkull.

3 Reflektioner:

Anonymous Anonym skrev ...

Hoppas att barnen kryar på sig, bokstävlarna (sic!) så småningom hamnar rätt och böckerna trillar upp igen.

24 februari, 2006 10:21  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Javisst, bokstävlarna är ett underbart ekelöfskt ord!

(Barnen har fått receptbelagd hostmedicin, så nu jädrar ska här sovas inatt.)

24 februari, 2006 12:21  
Anonymous Anonym skrev ...

Hoppas barnen blir friska snart! Fast jag måste erkänna att jag kände en liiiiiten lättnad över att det inte var någon ojulkalender idag eftersom jag hade blivit grymt besviken om jag missat att gissa även denna vecka. Förra veckan missade jag totalt eftersom jag inte var i närheten av någon dator och idag skulle min hjärna inte ens kunna tänka ut en kvalificerad felgissning pga 1,5 dags konfererande i Askersund.

24 februari, 2006 22:48  

Skicka en kommentar

<< Home